Corona Compensatie
Beste leden,
De afgelopen 2 weken hebben we alle scenario’s naast elkaar gelegd om het voortbestaan van onze club te garanderen en u als lid zo goed mogelijk tegemoet te komen.
De kans bestaat dat we langer gesloten moeten blijven dan 6 april. In dit scenario zullen alle abonnementen automatisch worden bevroren.
Dit houdt in dat er NIET geïncasseerd wordt vanaf 1 mei.
Er is al wel geïncasseerd voor de maand maart en april, terwijl onze club al vanaf 16 maart (verplicht) gesloten is.
Hoe lossen we dit op? Hierin geven we u als lid graag de keuze hoe- (en of) u compensatie wilt ontvangen voor de periode 16 maart t/m 30 april.
We hebben de volgende mogelijkheden voor u opgesteld:
Optie 1: Steun uw club
U steunt de club en haar medewerkers in haar voortbestaan. U hoeft geen compensatie voor de periode van 16 maart t/m 30 april. Als dank ontvangt u – als de club weer geopend is – 2 gratis dagpassen om een vriend(in) of familielid kennis te laten maken met onze club. Daarnaast ontvangt u € 7,50 aan bartegoed. Wij waarderen uw steun en kunnen deze goed gebruiken in deze tijd.
Optie 2: Geld verspreid terug als korting bij opening
U steunt onze club ook, maar wilt uw geld wel terug voor de gesloten periode van 16 maart t/m 30 april. Het bedrag dat u betaald heeft voor deze periode verrekenen we als korting op uw lidmaatschap wanneer we als club weer open mogen. Het bedrag wordt verspreid over 6 maanden vanaf de eerste nieuwe incassodatum om ons als club gezond te houden.
Voorbeeld: U heeft een abonnement van € 26,95 per maand. Het bedrag dat u terug ontvangt is voor maart ong. € 13,50 + april € 26,95 = € 40,45. U krijgt dus totaal
€ 40,45 korting over de eerste 6 maanden die wij weer open zijn. Dit betekent dat u
€ 40,45 : 6 = € 6,75 per maand korting krijgt op uw incasso van € 26,95.
Optie 3: Geld terug bij opening
U wilt graag uw geld terug voor de gesloten periode van 16 maart t/m 30 april.
Dit verrekenen we door geen contributie te incasseren voor de eerste 6 weken (de gesloten periode) vanaf heropening. U ontvangt op deze manier sneller uw geld terug.
Als u kiest voor optie 2, 3 of dan vragen we u om dit per mail aan ons kenbaar te maken via info@palstraining.nl.
Welke optie u ook kiest, u blijft lid en behoudt gratis toegang tot onze online trainingsfaciliteiten die we blijven aanbieden tijdens de sluiting van de club. Wij waarderen uw loyaliteit enorm.
Indien u liever uw lidmaatschap beëindigt stuur dan een mail met uw gegevens naar info@palstraining.nl. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op.