Menu

Corona

Beste allemaal,   

Wij snappen de vervelende situatie die is ontstaan rondom de sluiting van de sportschool.

Normaal gesproken hadden wij hier als bedrijf op kunnen anticiperen en financieel maatregelen kunnen treffen.   

Dit was in deze situatie helaas niet mogelijk.   

Om ervoor te zorgen dat er na de verplichte sluiting nog een sportschool is hebben we echter de hulp nodig van al onze leden. Al onze betalingsverplichtingen lopen immers gewoon door (huur/aflossingen/personeel/energie/onderhoudscontracten/etc.)   

Wij hopen dan ook dat we in deze ook op u kunnen rekenen met betrekking tot de betaling van uw lidmaatschap.   

Wij zijn ons momenteel aan het beraden op een passende compensatie. Omdat de situatie zoals die nu is met geen enkele andere te vergelijken is en we met veel factoren rekening moeten houden zullen we dit doen in uiterlijk de eerste week van april.   

Onze medewerkers staan telefonisch voor je klaar via 0168-760026 of via e-mail op info@palstraining.nl   

Antwoord op je vraag   

Q: Is de club open? 
A: Nee, onze club is vanaf zondag 15 maart 2020 om 17:00 uur gesloten tot in ieder geval maandag 6 april 2020. Deze maatregel volgt de aanwijzingen van de Nederlandse overheid. Omdat we u graag thuis ondersteunen om te blijven sporten, plaatsen wij iedere dag diverse video’s en ander instructiemateriaal op onze social media kanalen.   

Q: Hoe lang blijft de club gesloten? 
A:Pals Fitness en Fysiotherapie zal haar leden per e-mail informeren over eventuele wijzigingen die op basis van de maatregelen van de overheid plaats zullen vinden.De sluiting is in ieder geval tot 6 april 2020.   

Q: Ik wil graag thuis trainen om fit te blijven? Hoe doe ik dat? 
A: Heel verstandig. En wij helpen daar graag bij! Via onze social media vindt u diverse video’s en ander instructiemateriaal, zodat u alle ondersteuning krijgt om te blijven sporten.   

Q: Is Pals Fitness en Fysiotherapie telefonisch of per mail bereikbaar? 
A: Ja. Onze medewerkers zijn doordeweeks bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur. Daarnaast kun u altijd mailen naar info@palstraining.nl   

Q: Worden er oplossingen geboden na sluiting van de club? 
A:Pals Fitness en Fysiotherapie werkt hard achter de schermen aan oplossingen. We waarderen uw geduld en loyaliteit enorm. Begin april hopen wij u verder te kunnen informeren. Ondertussen werken wij samen met alle collega’s aan het maken van zoveel mogelijk instructiemateriaal, digitale oplossingen via onze app, social media kanalen en website, zodat u thuis fit kunt blijven!   

Q: Kunnen jullie mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen? 
A: Op basis van de huidige situatie kunnen we helaas uw lidmaatschap niet zomaar bevriezen. Hiervoor gelden onze gebruikelijke voorwaarden. Tot het moment van opening bieden wij u de nodige online ondersteuning om vanuit huis te sporten.   

Q: Ik wil gewoon opzeggen, kan dit direct of pas aan het einde van mijn lidmaatschap? 
A: Allereerst vinden wij het jammer om te horen dat u uw lidmaatschap op wilt zeggen. De huidige situatie is volgens onze algemene voorwaarden geen geldige reden om uw lidmaatschap per direct op te zeggen.   

Q: Jullie hebben een automatische incasso gedaan, terwijl de club dicht is? 
A:Pals Fitness en Fysiotherapie is zich bewust van dit ongemak. We waarderen uw geduld en loyaliteit enorm. Begin april hopen wij u verder te kunnen informeren. Ondertussen werken wij samen met alle collega’s aan het maken van zoveel mogelijk instructiemateriaal, digitale oplossingen via onze app, social media kanalen en website, zodat u thuis fit kunt blijven!